Osio auttaa yrityksiä vastaamaan entistä paremmin asiakkaiden toiveisiin ja tarpeisiin sekä saavuttamaan tällä kilpailuetua.

epressi810

ePressi-palvelulla tiedotteet tehokkaasti maaliin

ePressi.com on monikanavainen mediajakelupalvelu, jonka kautta tiedotteet ja lehdistömateriaalit välittyvät medialle ja muulle yleisölle nopeasti, helposti ja täsmällisesti.

ePressi.com on täysin kotimaisesti suunniteltu, tuotettu ja omistettu Avainlippu-palvelu. Näin ollen palvelu vastaa erinomaisesti suomalaisten käyttäjien tarpeita. – Palvelu on toiminut vuodesta 2010 ja se on saanut erittäin hyvän vastaanoton markkinoilla. Olemme kotimainen palveluntuottaja ja palvelumme on kehitetty lähtökohtaisesti suomalaisten yritysten tarpeet huomioiden, toimitusjohtaja Riina Vasala kertoo. ePressin juuret ulottuvat 90-luvulle, sillä nykyinen palvelu on Pressi.com -nimisen tiedotejakelupalvelun seuraaja.

– ePressi.com tiedotejakelupalvelun taustalla ovat Pressi.comin 90-luvun puolivälissä perustaneet alan pioneerit, jotka loivat ja kehittivät Suomeen ensimmäisen sähköisen tiedotejakelupalvelun, Vasala kertoo.

Helppo, ketterä ja kattava

Avainsanoja ovat palvelun helppokäyttöisyys, ketteryys ja mediakannan kattavuus. – Palvelu on kehitetty uusinta teknologiaa hyödyntäen ketteräksi ja käyttäjäystävälliseksi.

Ydinasia on, että asiakkaidemme viestit saavuttavat oikeat vastaanottajat helposti ja kattavasti. Helppokäyttöisyys ja ketteryys tarkoittavat Vasalan mukaan sitä, että asiakas voi omilla tunnuksillaan kirjautua tililleen, luoda tiedotteen, valita jatkuvasti päivittyvästä ja yli 10 000 yhteystietoa sisältävästä mediakannasta vastaanottajat ja laittaa tiedotteen matkaan. – Prosessi on pyritty tekemään mahdollisimman virtaviivaiseksi. Käyttäjät ovat pääosin viestinnän ammattilaisia, joten on tärkeää, että he voivat käyttää aikaansa sisältötyöhön. Palvelun mediakanta on asiakkaan käytettävissä jatkuvasti, mutta sinne voi luoda myös omia medialistoja, mikä helpottaa arjen työskentelyä. ePressi-palvelua voi käyttää Vasalan mukaan myös yksittäisen tiedotteen lähettämiseen ilman pidempää sopimusta.

Monikanavaisuus haltuun

ePressin avulla tiedotteet saavuttavat helposti myös sosiaalisen median kanavat. – ePressi.comin kautta on helppo jakaa tiedotteet sosiaalisen median kanaviin ja jopa bloggareille. Tietyille toimialoille voi olla arvokasta tavoittaa myös bloggaajat, sillä blogit takaavat yleensä hyvän huomioarvon tietyissä kohderyhmissä.

Teksti: Mia Heiskanen / Kuva: Harri Rauhanummi